Måndagdensextondejuni

Man blir så galet trött nu när sommarlovet börjat, eller är det kanske att man känner sig mer utvilad? Orkar inte känna mig såhär trööööött.
Idag började iaf min och JC:s tre veckor med massa träning. Vi tävlar om den som rör på sig mest och än så länge leder jag allt hehe, men det kommer lugnt ändra sig men jag ska försöka hålla motivationen uppe för fan vad jag vill detta. Fick sovmorgon idag och vaknade inte förns halv 1. Gick då ut och gick i lite mer än 1 timme, åt lite när jag kom tillbaka. Fixade sen stallet och tog in hästarna.
 
Red efter det elson med saida och sen fick nippe gå lite på galoppbanan. Han är så stark och pigg nu. Vilket egentligen är bra då han är så villig till att jobba och göra rätt så får ta att han har så mycket energi att han inte vet vad han ska göra av det. 
 
Dagen igår mös jag med lollo hela dagen här hemma. Tanken var att ligga vid poolen och steka i solen men vart askallt så vi gjorde annat kul. Dock så badade vi ändå hehe, utan värme i poolen och allt. 
Kvällen då vart lite misslyckad. Jag och Ebba drog in till Långholmen där vi skulle möta upp lite folk. Först var det ingen där än så vi skulle försöka hitta en donken att sätta oss på för att vänta på Ebbas kompis. Men det slutade med att vi gick runt i regnet i typ 30 min men tillslut gav vi upp och gick till 7 eleven istället. Sen killarna som ville ha dit oss skulle inte komma längre och Ebbas kompis och hennes kompisar skulle dra till djurgårn istället så när vi var påväg dit så hoppade vi av och drog hem istället då vi skulle hinna vara där i 20 min typ innan sista pendeln skulle gå. Roligaste på kvällen var när jag och Ebbz skulle åka hem typ.
 
- gammal bild på mig och ebba.
 
Puss på er babes. Kanske tar det i det här med bloggande. Läser på hur man ska vara för att driva en såndär stor och känd blogg. Tjäna massa pengar så att jag har råd med saker jag vill göra och sen ba leva ett jäkligt bra liv. Sounds good. 
Black stars | |
Upp