Sommartider Hej Hej, sommartider

SOMMARLOV. Äntligen så fick jag också sommarlov i torsdags. Det firades med tjejerna i klassen på grönan efter skolavslutningen. Är där ungefär 1 gång per år då jag inte tycker det är såvärst roligt men jag hade verkligen riktigt roligt med mina underbara babes. Halv 11 drog vi därifrån och jag och Ebba drog vidare till Långholmen. Var där i några timmar bara innan vi åkte hem och sov. En lyckad början på sommarlovet skulle jag säga. 
 
Juste. Innan skolavslutningen när jag skulle sminka mig så gick mina ögonfransar av, vilket är bland det värsta som kan hända mig. Mina ögonfransar är verkligen mitt allt och om jag inte får till de när jag drar på mascaran så blir jag skitsur så blev sjävklart jätteledsen för det ser ut som några av avklippta med sax typ. Men eftersom min mamma är bäst så ska jag få fixa några fejk. Desutom är det sjukt skönt på sommaren att inte behöva ha mascara och ändå gå runt och se fab ut. 
Så om någon känner eller vet nån som gör ögonfransförlängning så får JÄTTEGÄRNA kommentera här nedanför. 
 
 
 
 
Nu ska jag dra in till min Hampus och Bella och testa lite kläder. Ska jobba som "servetris" på ett dop senare ikväll. Woopa. 
Black stars | |
Upp