Godmorgon torsdag

Galet egentligen hur mycket jag rör mig. Snacka om att jag underskattat det. Tycker inte jag rör på mig sådär värst mycket men shit det gör man jue. Sen klockan 7 imorse står min stegräknare på 5155 km. (Juste Carro har köpt 3 rosa matchande stegräknare till oss hehe) Det är liksom en halv mil. Men det är ju såklart egentligen när man tar ut alla hästar, mockar, fixar mat, fodrar, fyller vatten, rider och aah, ni fattar. Man gör ju även väldigt mycket på en hel dag och igår tränade jag inget själv men fick ändå ihop 199000 steg. Det är ju nästan 2 mil, och jag var inte i stan, skolan eller så utan bara hemma.  
Så okej ni fattar detta nu, hehe känner hur utdraget det blir så nu ska jag göra en liten frukost till mig själv framför Vampire Diaries, sen duscha och fixa mig lite innan jag ska dra till JC och sen vidare till deras land. 
 
 
 
 
Idag fyller även min kära bror 23 år så grattis till honom. Får se vad Bells hittat på till honom då hehe<3 Ja veeeeet 
Black stars | |
Upp