Vill bara få svar

Det är faktiskt rätt tufft just nu, på hästfronten.
Vill helst inte gå ut med vad är då jag själv inte vet ett skit, bara att det är jobbigt att gå och vänta. Känns som man går och väntar på hela ens liv ska rasan samma helt och hållet. Därför känns det inte sådär pepp just nu och när jag är ledsen vill jag alltid vara själv och liksom sköta det själv, stänger ut alla när det handlar om det och vill helst inte prata om det. Annars så försöker jag vara glad och låta mina vänner göra mig glad och få mig att tänka på annat, utan att de själva anstränger sig eller ens tänker på det. Bara genom att vara som de är gör de mig glad. Väldigt skönt då jag inte tänk så mycket på det idag.
Hela söndagen gick ut på att ligga under täcket med uppsvälda ögon och måndags kvällen detsamma. 
 
JAG ÄLSKAR DIG...
 
 
 
 
Black stars | |
Upp